Snö igen

Torsdag och nu snöar det igen. Idag har vi varit på sången, sista för vår del...

Måndag & tisdag var vi vara hemma och lekte och tog det lugnt. På mån kväll var jag med faster S på lite julklapps shopping, tyvärr fann jag inte det jag sökte men tack för sällskap. Som vanligt blev det kläder till a handlat..Tis kväll gjordes även då ett försök till juklappsshopping men inget denna gång heller, bara nya termobyxor till mig, men det var nödvändigt innan jag börjar jobba igen!

Igår skulle vi ha gått till BVC och fått spruta men vaccinet var slut så det blev inget. Det blev en fm på stan och vi köpte i alla fall julklapp till pappa M och present till mamma. Sen blev det lunch ihop med E &e. Efter lunchen promenerade vi till Klockartorpet för att gå på luciaavslutning. a var sötaste lucian i alla fall en liten stund :-) Det var mycket folk där så vi var helt slut på kvällen både a & jag. Igår postade vi även julkorten, en dag före deadline :-)

a är lite rolig nu, när hon är på gott humör sjunger hon. Jag vet inte vad hon sjunger men det låter fint i alla fall :-)

Nu vaknar hon väl snart så det är dags att avsluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0