Extreme blogg makeover

Idag har bloggen fått en makeover med hjälp av bästaste C, tack så jättemycket för hjälpen. Nu ska jag bara fila lite på headern, vi får se när jag får tid med det :-)

Annars var vi hemma och lekte hela fm, a var trött, sov dåligt i natt också. Sen mötte vi E & e för en lunch på stan. Det blev inget lyxigt vi tog varsin hamburgertallrik på glaskupolen. Det tog hur lång tid som helst för hela stan kryllade av glada stundenter. På vägen hem somnade a men hon sov bara 40 min eller så eftersom alla glada studenter åkte runt på flak och skrek, tutade och spelade musik. Tur att det bara är en dag om året :-) Vi mötte upp C & e som följde med hem och lekte en stund.

Pappa M har jobbat över ikväll och kom inte hem förrän a hade somnat så de hann inte träffas idag.

Igår var det ett fruktansvärt spännande avsnitt av Greys Anatomy.... kunde inte somna efter det. Så idag när jag kom på att jag inte kan se nästa avsnitt,  säsongsavslutningen på onsdag var jag tvungen att se förhandsvisningen på kanal5play. Helt klart värt 25 :-!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0