Halva veckan

Halva veckan har redan gått. 
I måndags var a och jag på stan en sväng. Det blev lite kläder till a på lindex & polarns reor. På em hämtade vi kusin S på förskolan och sen gick vi hem till dem och lekte. Det gillar a, där finns så mycket spännade leksaker att titta på...
I tisdags träffade vi t och L. Det var längesen vi sågs sist, det var kul att ses igen. Vi tänkte leka i vasaparken men halva parken var en byggarbetsplats så det var inte så kul. Vi gick till en mindre lekplats i stället. Efter en stund i den stekande solen gick vi ner till Knäppingsborg och lunchade. Där mötte E & e upp och åt med oss. Mycket trevligt. Sen bar det av till huset för att träffa nuvarande ägaren och kolla över städningen. Det såg bra ut tyckte vi. Vi fick nycklar till huset!! Nu kan vi åka dit när vi vill och om exact en vecka är ju huset vårt på riktigt!
Idag, ytterligare en mycket varm dag har vi varit på city gross och handlat i sällskap av mormor & morfar. Där var det massor med folk trots att vi var där på förmiddagen. a sov lite längre i morse så idag har hon bara sovit en gång. Efter tuppluren tog vi en cykeltur till pappa M's jobb. Väl hemma igen blev det en sväng till clas ohlson, där inhandlades en kofot så vi kan riva verandan och ett par trädgårsdhandskar så att jag kan rensa jordgubbslandet :-) Efter det blev det en välbehövlig dusch för mig och a. a har förresten namnsdag idag! Grattis till världens sötaste skruttunge!

Nu är jag trött, snart blir det sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0