Lördag

Idag fick jag en liten sovmorgon, det var skönt! När vi hade ätit frukost var det någon som lämnat något mycket spännande framme på soffbordet...


Ja, man får skylla sig själv när man lämnar något så roligt aja baja framme, men nej hon får inte leka med datorn. Jag var bara tvungen att fota henne först innan jag plockade bort pappa M's jobbdator!

Förmiddagen blev mest fix hemma och vid lunch kom farmor E-S och farfar I och hälsade på. Vi år god lunch och sen fick a leka med farmor och farfar så att M och jag kunde packa lite inför flytten. Sen var det dags att gå till S och J och få supergod middag, grillat kött mmmm. Tack så mycket!

Sen var det bara att gå hem igen med en liten som var väldigt trött efter en intensiv dag med mycket intryck. Hon somnade snabbt men vi får se hur det blir i natt, det brukar bli en ganska orolig sömn efter dagar som dessa. Dessutom är det framgaddar på g och det tycker a är riktigt jobbigt. Farmor & farfar är på väg hem nu, hoppas att deras hemresa går bra! Tack för hjälpen idag vi fick i alla fall lite gjort trots att dagen gick väldigt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0