Nyblivna husägare!

Japp. nu har jag kommit hem från banken så nu är vi husägare! Känns helt sjukt....

Måndag & tisdag har det varit väldigt varmt för mig och a.
 Måndag var vi hemma och tog det lugnt. Mötte C & e en sväng på stan på em. På kvällen köpte vi bord till köket och utemöbler!
 I går var vi med E & e nästan hela dagen. Först promenerade vi runt åbackarna och sen åt vi lunch och lekte lite. Sen skulle vi till banken (igår oxå). Då var a i vasaparken och badade fötterna i poolen med kusinerna s & e och moster J. Tack för hjälpen så slapp a att följa med till banken!

Idag kom mormor & morfar och passade a när vi var på banken igen. Tack så mycket för hjälpen, det är lättare att koncentrera sig på alla viktiga papper när a inte behöver vara med. Hon tycker inte att banken är så jätterolig...

Ikväll ska vi träffa målaren i huset och kanske få lite hjälp att dra igång poolen, skulle vara skönt för det skulle visst bli väldigt varmt till helgen !


Kommentarer
Postat av: Carro & Edvin

Hejhej. Carolin här=D! Din syster Jenny tippsa mig om din blogghihi, jag var visst med på bilds. Hoppas allt är bra med er & att ni ska trivas i nya huset=D. Kram Carolin

2010-07-01 @ 21:15:33
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0