Tand nr 3

Japp, idag på morgonen hade hennes tredje tand (den första i överkäken) spruckit igenom och blivit en liten tagg! Den andra framtanden där uppe är oxå på g så den spricker nog snart den med.

Idag har vi varit ute på fm i det fina vädret och lekt med kusinerna s & e, det var roligt. Vi åt lunch hos dem och sen var det sovpromenad. a har varit en stor tjej idag och varit vaken hela fm och bara sovit en gång. Hon vaknade efter ca 50 min men då kunde hon somna om så det blev nästan två timmar sammanlagt. Hon var tröttare nu på kvällen men höll ändå ut till sju innan vi la henne. Hon brukar ju vakna runt halv sju på morgonen så hon behöver ju helst inte vakna tidigare...
Kusin e är alltid rolig att härma så när han sa Elias till henne så sa hon eia! Funkar inte när jag säger det, det måste vara kusinen i egen hög person :-) För övrigt säger hon hej, hej då, mamma och dada(pappa). Ibland säger hon även nåt som jag tror betyder Alice.

På em har vi varit på födelsedagskalas hos min syster. Grattis på födelsedagen och tack för tårtan. Grattis till B och M som också fyller år idag!!!

När vi kom hem kom faster S en sväng och åt med oss. Alltid lika trevligt. a tyckte det var jättekul och busade massor! 

Nu är det dags att packa för imorgon drar vi till mormor och morfar på landet för resten av veckan. Pappa M har inventering och ska jobba massor! Vi ska även hinna med en sväng till mitt jobb och gå på vår sommarfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0