Dagspa på Söderköpings brunn

Idag startade jag dagen med att åka iväg med mamma, syster och svägerska till Söderköpings brunn för en förmiddag på Spa avdelningen. Det var skönt att softa och bubbla i poolen och få lite massage och en fotkur. När vi var riktigt mosiga gick vi upp fär att äta lunch i restaurangen, god lax blev det. Detta var ju min 30-års present från min familj, tack så mycket det var mycket trevligt! Efter lunchen gick vi en sväng på "stan" i Söderköping. Vips så var klockan två och det var dags för svägerska och syster att hämta barn på förskolan och jag fick åka hem till lilla a och pappa M. De hade haft det bra idag även utan ming :-)

Eftersom det var så fint väder gick vi en sväng till Halvars och köpte en glass sen var det hem och dammsuga. Imorgon får vi besök av O, det ska bli trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0