Första inlägget

Välkommen till min blogg. Den här bloggen kommer nog mest att handla om vår vardag så ni som är nyfikna och kanske bor lite längre bort eller så kan hålla er uppdaterade :-) Just nu är bloggen inte så snygg men det kommer att snyggas till med lite bilder och så.

Idag har vi haft det fullt upp a & jag. Vid halv tio ungefär gick vi ut tillsammans med E & e. Först promenerade vi runt men ingen utav barnen somnade så vi strosade in på stan och fixade lite ärenden. Tack C för tipset om napparna! Eftersom ingen sov bestämde vi oss för att gå till tunnellekplatsen och gunga istället, men på vägen dit somnade båda barnen så det blev ytterligare några ärenden fixade och ett varv genom parken. Härlig dag med mycket sol!

Sen kom M hem på lunch med en bukett blommor till mig, idag har vi varit förlovade i 4 år. Tack, tack mycket trevligt!

Kl två var det dags för optiker koll för A (alltså mig). Mormor och morfar kom och tog hand om a under tiden. Sen var det dags att hämta kusin S på förskolan. Vi gick sen hem till oss för att visa vår lägenhet för en tjej. Hon skulle flytta för att hon ville ha en gård att gå ut på, då är ju inte detta boende ett alternativ. Tycker kanske att man borde kolla upp det innan man anmäler sitt intresse...
När M kom hem från jobbet var det dags för tvättstuga och matlagning. Tiden gick fort sen var det dags att natta a som nu sover. Hon är snorig, täppt i näsan och har lite hosta så hon sover inte så jättebra.

Imorgon hoppas vi på en dag med mycket lek !


Kommentarer
Postat av: E

Vad kul att du också hamnat här:) man blir beroende sen, jag lovar!

2010-05-24 @ 22:32:14
URL: http://ehallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0