Mors dag

Idag är det mors dag, min allra första! Jag fick ett litet paket av a i morse. Ett presentkort på 1 tim massage. a gillar ju att jag bär henne så hon ville väl att jag skulle orka lite till :-)  Grattis till min mamma på mors dag också!

                                         
                         Mors dag kort till G                      Mors dag kort  till E-S



Vädret har varit toppen så på f.m. var vi ute på promenad allihop. Sen blev det en snabb sväng ner till stan, jag behövde en underkjol till klänningen jag tänkte ha på bröllopet nästa helg. Efter det, veckohandling på City gross. Sen hann vi visst inte mer idag! Lilla a var inte så trött idag så läggningen tog lite längre tid än vanligt vilket har resulterat i att pappa m nu ligger bredvid a och sover sött :-) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0