Tros premiär

Först några adventsbilder, skulle ha kommit upp igår men då hann jag inte....


1:a advent 2009


1:a advent 2010

Det var inte lätt att fota henne förra året och definitivt inte lättare detta år.
För övrigt har vi haft mera fotografering för oss här hemma, ca 100 bilder men ingen blev som jag hade föreställt mig i mitt huvud. Kanske måste börja inse att jag inte har en proffskamera och heller inte är proffsfotograf....

Vi har även provat att vara utan blöjan och bara ha trosor en liten stund idag, vi körde bara tills det var någon som sa oj och det plaskade på golvet. En liten stund första gången, det är bara att prova vidare. 


Det kändes annorlunda på rumpan på något sätt, ingen stoppning...?? 

Vi har varit inne hela dagen idag faktiskt, mycket förkyld mamma och 8 minus lockade inte ut oss. Jag skulle ha åkt på chokladprovning med C idag, det var hennes födelsedagspresent från mig men det får bli efter jul. Det är ju inte så kul när man inte känner vad någonting smakar....

Ikväll hade pappa M och a jättekul när de byggde och rasade torn...




oj,oj,oj tornet rasade :-)

Imorgon ska vi nog vara hemma och snora vidare förutom på kvällen när vi föräldrar ska på möte på a´s förskola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0