Städa, städa ...

I tisdags tog vi en sväng till biblioteket. Vi passade på att ladda busskortet och ta ut pengar oxå innan vi for hem igen.

Onsdag förmiddagen spenderades på öppna förskolan. Då var kompisen O där oxå, det var längesen vi såg henne sist, hon hade blivit stora tjejen :-) Innan vi åkte hem igen passade jag på att göra en krans och en boll på hantverkscafét. På kvällen var jag på tovning igen, lika kul denna gång. Jag gjorde lite kompisar till min tomte och två julgranskulor till. Jag tovade oxå två "ark" som jag tänkte använda till att klippa ut blommor eller hjärtan i. Lilla a lyckades somna med sin pappa efter lite tårar! Kvällen avslutades givetvis i soffan framför Grey's anatomy. 

Idag har vi varit på babysång. a tyckte det var jättekul denna gång. Hon har spelat trumma och ägg, gungat i täcket och tittat på det fina skynket.  In i ringen var riktigt rolig oxå. Innan vi skulle åka imorse när jag höll på och borsta tänderna tog a en bit papper och knölade ihop till en boll. Sen gick hon ut i allrummet här uppe och började städa, hon torkade på grinden, på mattan, på skrivbordet, på bokhyllan...ja överallt skulle man kunna säga innan hon var nöjd. Sötaste städaren....

Nu får vi se vad resten av dagen bjuder på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0