Fredag 24 sep

Grattis på födelsedagen pappa/morfar P & farmor E-S!!!

Nej det blev absolut ingen bättre sömn inatt. Tittade på kl vid ett då var det 5-6 gången a vaknade och så fortsatte det resten av natten. Jag vet inte vad som är på g....trött är jag i alla fall!

På fm var vi en sväng på stan och köpte lite föselsedagspresenter. Resten av dagen har vi spenderat hemma och varit trötta och tagit det lugnt.

Jag tror a börjar tröttna på att bara ha en förälder hemma dygnet runt, hon tycker nog att jag börjar bli tråkig att leka med men imorgon får hon leka med pappa igen!

Jag ska nog försöka gå och lägga mig, är ganska trött som ni kanske förstår...


Kommentarer
Postat av: Faster S

Nu ser man kommentarerna bättre...kunde inte läsa dem så bra tidigare. Inte undra på att lilla a haft svårt att sova...det blir nog bättre nu.

2010-09-26 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0