Fredag

Idag har vi huniit med en hel del! I morse åkte jag och a till City gross och handlade. Imorgon kommer min bror med familj och ska hjälpa oss att klippa äppleträden så då behövs lite mat :-)
Efter det fick vi åka till pappa M's jobb till lunchen och hämta honom eftersom vi hade haft bilen.
På em har jag klippt a's lugg. Det är ingen lätt uppgift, så fort man kommer nära ansiktet med saxen vänder hon på huvet åt andra hållet. Ett tag såg det faktiskt riktigt illa ut men slutresultatet får nog räknas som godkänt ändå. Efter klippningen tog vi ett bad.

Sen fick M sluta tidigare för jag skulle befinna mig på Eurobowl kl 16,30 för bowling och middag ihop med arbetskamraterna.  Jag är verkligen inte duktig på att bowla men det är faktiskt ganska kul ändå. Jag fick till en strike i alla fall....Det var trevligt att träffas en stund. Eurobowl är ju inget mysställe precis så vi drog hemåt efter att vi hade ätit. De andra som faktikst hade jobbat idag hade haft planeringsdag så de var ganska trötta.

Sen var det hem och lägga en superspeedad ettåring som busade förfullt med faster S och pappa. Ingen nedvarvning innan läggdags precis.... men nu sover hon i alla fall:-)

Nu är det fotboll på tv så jag kanske ska pyssla lite, det var ju jättelängesen .... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0