Lördag

Idag började jag dagen med en sväng in till stan för att komplettera e's födelsedagspresenter eftersom det var dags för kalas idag. Har inte orkat åka in till stan innan...a fick vara hemma med pappa,det blir lite effektivare så :-) dessutom ösregnade det verkligen idag...

Efter lunch var det dags att åka iväg till kalaset.

Kalasfin a, hårspännet var borta innan vi hunnit ner för trappan...

Vi skulle till E, C och e eftersom lilla e fyller ett år idag!


e's födelsedagskort, skakkort med glitter & paljetter

Det var mycket folk på kalaset så a var lite blyg först men sen lekte hon lite i alla fall. e's piano är roligt att spela på och så är det ju kul med ballonger oxå... Det bjöds på gott fika. Superfina och goda cupcakes, E du får lägga ut receptet på din blogg!!!


En lycklig ettåring mitt bland allt folk!

Efter fikat var det dags för paketöppning och det ville ju a givetvis vara med på :-)



Vi stannade en liten stund på paketöppningen sen åkte vi hem. Det var dags för a att sova. Det blev en sen eftermiddagslur idag så ikväll fick hon vara uppe en halvtimme längre innan vi la henne och det funkade bra. Tack för kalaset familjen H/R!!!

Sen har vi bara hunnit äta och plocka undan lite innan det var dags för kväll igen.

Tillslut kommer den utlovade bilden på de fina kläderna från me & i som jag inte kunde motstå sist....De jag köpte på första partyt (denna höst) är de kläderna a hade på sig på kalaset idag. Men igår var jag och hämtade ut andra omgången...



Fina va? Lite stora än så länge men snart så ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0