Onsdag

Idag har vi varit på öppna förskolan. Det var kul, det var inte alls många barn där idag men a hade kul en ändå. a vaknade väldigt tidigt idag, strax innan sex, så jag trodde inte att hon skulle orka hela fm men det gjorde hon. Hon fick lunch innan jag packade in henne i bilen och åkte hem. Hon sov innan vi hade hunnit till Skarphagen...Jag bar ett sovande barn från bilen in i sängen så hon kunde sova vidare. Hade aldrig funkat om vi fortfarande hade bott i lägenheten.... 

Vi har fått lite leksaker från kusinerna som de vuxit ur bl.a. en bobby car. Den blir a mest sur på för hon vet inte hur hon ska komma framåt på den än. Det var en myra med oxå, den älskar hon...


Ute & går med myran....

På kvällen har mamma varit här en sväng så att jag kunde ta en dusch, och så är det ju trevligt med lite vuxen sällskap oxå!!  (M är ju som bekant i Tyskland igen...)

När farmor var här fick a en fin pyjamas med kanelbullar på, den provade vi idag. Det var precis att den var lagom i ärmar och ben, men i kroppen är den nästan kort. Kanelbullarna spänner ut lite på magen.... Får nog köpa strl 86 nästa gång...men hon är söt i den i alla fall!



Nu sover hon och vi hoppas på en bra natt.
Imorgon är det babysång på schemat!



Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken söt pyjamas =) Den hade E älskat...

2010-09-22 @ 21:36:40
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Pappa

Pappas söta lilla kanelbulle

2010-09-22 @ 21:37:59
Postat av: Elin och Emilia

Sötnosen <3

2010-09-25 @ 21:49:18
URL: http://ehallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0