Lucia

Måndagkväll körde a och jag ett pepparkaksbak innan det var dags för att sova....


kavla, kavla...


en fin pepparkaksform, en ren....

a tyckte det var roligt att baka och vi bakade faktiskt en ganska lång stund.

Idag är det lucia och vi fick kliva upp lite tidigare än vanligt för att åka på luciafirande på fsk.


gäääsp, en liten trött lucia, men den sötaste av alla ;-)


luciasamling ihop med den andra avdelningen..

a var riktigt duktig och sjöng faktiskt med i flera av sångerna!
Efter tåget var det lite fika, mormor och morfar var oxå med och tittade.


en hög med tovade julgranskulor till personalen....

Sen gav vi personalen en liten present från a, tovade julgranskulor.
Efter det blev det jobb och fsk som vanligt resten av dagen.
Nu är vi hemma och myser, det är en riktigt trött tjej jag fick med mig hem idag....
a och jag ska ha en lugn kväll ihop och pappa M ska vara på kontoret hela kvällen och jobba med katalogen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0