2011

Jaha nu är det nytt år igen då.
 Nyårsafton var vi hemma hos A & K och hundarna, mycket trevligt och god mat som vanligt!
Förrätt : persikohalvor med chevreost, huvudrätt: grillad oxfilé med potatisgratäng och efterrätt; hallonpannacotta.
a tyckte det var kul med hundarna och både hon och hundarna var jätteduktiga. Tvärr har det ju blivit lite för mycket farande hit och dit för a så hon var lite klängig och orolig på kvällen och dessutom sov hon väääldigt dåligt på natten så jag fick väl max 2 timmars sömn, ganska trött på nyårsdagen... Hon ville mest att jag skulle bära henne och hon vägrade att på sig sin fina nyårsklänning...

Så nyårsdagen fick vi inget gjort direkt, var mest hemma och var trötta...

 Då blev det ju tyvärr desto mer kvar att fixa idag....Imorse åkte vi iväg och lämnade a hos S & J. Vi åkte då till mitt jobb och lämnade lite kläder som jag kommer behöva, sen åkte vi och handlade på city gross, stannade en sväng på bauhaus och så tankade vi innan vi hämtade a igen. Tack snälla S & J för att ni var barnvakt! Efter att a hade sovit middag var det dags att dammsuga och städa. Sen har vi lagat mat och bakat bröd oxå. Nu fixar vi med den sista städningen.

 Imorgon är det dax för mig att gå till jobbet igen....känns väldigt konstigt....a börjar inte sin inskolning förrän nästa vecka så dessa tre dagar kommer mormor & morfar och är med a på dagarna medan vi är på jobbet. Känns ännu konstigare att a ska börja på förskola om en vecka....jag tror jag vill ångra mig och fortsätta vara hemma.....men det går nog inte, blir nog inte jättepoppis på jobbet då....Vi får hoppas att a kommer att gilla att vara på förskola så ska det nog kännas ok att jobba...men just nu känns det ganska tungt faktiskt....

Ska försöka uppdatera med lite jul och nyårs bilder en annan dag...


Kommentarer
Postat av: Faster S

Lilla a är alltid varmt välkommen hem till oss. Gärna oftare än sällan. Många kramar!

2011-01-03 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0