Sjukstuga

Ja efter att ha jobbat en enda vecka så kommer det naturligtvis.....kunde inte somna på fredagkvällen, började må illa. Sen spenderades kommande tolv timmar på toa ihop med vinterkräksjukan. Ibland bara hatar man sitt jobb.......förmodligen kommer smittan därifrån, där är många sjuka nu. Idag är det tisdag och jag är fortfarande hemma, vi får se hur det blir imorgon. Varken a eller M har blivit sjuka hoppas verkligen att de slipper, speciellt a som är så liten....

Jag hade sett fram emot en mysig lördagmorgon med tidningen och sen skulle jag med mina föräldrar till min mormor och hjälpa till igen, men det blev inget med nåt.

Annars håller a och M på med a's inkolning för fullt, hon tycker det är kul med alla grejer men går ganska ofta och kollar till M som hittills varit med inne på avdelningen hela tiden. Idag är det dags att säga hej då en liten stund, vi får se hur det går.

Ute regnar det och är plusgrader, inte direkt inbjudande....

Just nu saknar jag mitt hemmaliv med lilla a väääldigt mycket :-( men så är det och det blir nog bra när vi väl kommer in i det. Men man tappar gnistan lite när man blir supersjuk bara efter en vecka.....


Kommentarer
Postat av: Inge

Det blir bättre dag för dag hoppas vi!

2011-01-18 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0