Tack för idag!

Igår kväll kom den äntligen, åskan som vi väntat på hela veckan känns det som! Mysigt!!

Jag kom på att jag nog glömt att skriva att a pratar en himla massa nuförtiden. Massor med ord och långa meningar. Nu lär hon sig oxå lite längre ord som, nyckelpiga eller papegoja. Varje dag när vi går hem från fsk vinkar hon och säger: Hej då, Tack för idag, Bye bye. Helst ska många kramar delas ut oxå. Om vi har träffat någon t.ex. mormor och morfar dagen innan börjar hon dagen med att säga: mormor och morfar kommer hit idag! Så får man kanske säga att de inte ska det, och då säger a mormor och morfar kommer hit annan dag!
En himla massa roliga ord och meningar kommer hela tiden, det är kul.

Idag är tyvärr inte humöret så kul, en jättesur och mammig a är det idag. Jag tror att det är tämderna igen. Det har gått hål vid den ena hörntanden men ingen tagg har stuckit fram än. På den hörntanden som kom sist kom bara en liten tagg fram sen växte inte den något mer just då så det är nog de båda som spökar. Hoppas bara hon inte blir sjuk för nästa vecka har fult schema den också. Jag är förkyld med det känns som om det inte rikttigt har brutit ut ordentligt så vi får se vad det blir.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0