Sängleverans

När a hade sovit färdigt igår åkte vi till Bröllopsmässan med S & J. Det skulle vara öppet till 16,30 och vi var väl där vid 15,30 men det var redan flera som packat ihop sina bord och åkte därifrån, en besvikelse tyckte vi.....synd. Men vi fick i alla fall med oss en bunt med broschyrer att titta i....

När vi kommit hem igen kom familjen L och levererade en sängstomme till a från Ikea. Tack så hemskt mycket för servicen!! Jag kunde inte ens hälsa för jag satt bredvid a som satt på pottan just då. Nu ska vi inte prata så mycket bajs men hon var verkligen jättehård i magen. Jag blev tillslut tvungen att hjälpa till och rumpan gick sönder och a grät.... Idag har hon ätit jättedåligt men vid kvällsmaten blev det pottdags igen. Jättejobbigt och jätteont idag oxå men hon fick i alla fall ut en jättebajs.....hoppas det var därför hon inte velat äta idag så hon inte blir sjuk igen......

Igår kväll var S här och höll mig sällskap, vi slötittade på melodifestivalen och bläddrade i alla broschyrer från mässan. Alltid trevligt med vuxen sällskap när lilla a sover :-)

På fm idag har a och jag tagit det lugnt och lekt och badat.

Idag fick a sova middagslur i vagnen medan jag satt på trappan och solade. Skööönt! Nu har farmor kommit till oss oxå. Vi har varit på city gross och handlat lite till veckan. Farmor hade med sig lasagne som vi åt till kvällsmat, gott!

Imorgon är det dags för fsk igen och med extra tidig lämning eftersom M är i Kina. Vi får se hur det går....dessutom brukar det alltid vara M som lämnar och inte jag...




Mamma har köpt ett verktygsbälte till mig, lite stort bara...


Kommentarer
Postat av: Carro

Så lite så, synd bara att Ingvar är för smart för oss... Men nån gång ska vi väl få hem alla delar till sängarna =)

2011-03-06 @ 21:41:54
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: inge

Det är bra med en liten hjälpreda!

2011-03-07 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0