Vårkänsla

Just nu är vi i alla fall friska allihop.... Jag höll a borta från dagis hela veckan. Jag tog vab mån & tis och så delade jag och M på onsdagen.

I torsdags åkte M till kina, innan han for iväg lämnade han a hos mormor och morfar så fick hon följa med mormor till babysången, det tyckte hon var kul :-) Sen åkte jag dit efter jobbet. Jag hade öppning på fredagen så vi sov kvar hos mormor och morfar. a fick ligga kvar i sängen och mysa när jag åkte till jobbet. Det var en konstig dag på jobbet, vi hade lite barn så jag och P-O åkte till Ikea och handlade lite grejer till vår avdelning. Jag köpte en fåtölj till a oxå vi får se om hon gillar den. Jag har inte byggt ihop den än.... 

Vi stannade kvar hos mormor och morfar tills idag, lördag. När vi åkte hem idag stannade vi hos familjen H och lekte lite med kusin S och kusin E. Kusin E var på hockey träning så honom hann vi bara träffa en liten stund....Vi fick lunch där sen. a åt massor, ris och chili con carne, gott fast han tog bort bönorna :-) Sen somnade a i bilen på vägen hem, jag lastade in all packning och flyttade a till sängen och där ligger hon fortfarande.

Idag är en dag med riktigt vårkänlsa. Solen skiner och värmer och det smälter massor. Det blåser en hel del annars skulle det varit ännu varmare, men härligt ändå! Trots att vi har haft sällskap hela tiden så känns det lite ensamt inuti när pappa M har rest bort....Men jag hoppas bara att vi får vara friska så går nog veckan fort, imorgon kommer farmor också som ska hålla oss sällskap och hjälpa oss lite i veckan!

När a har vaknat ska vi följa med S & J på bröllopsmässa...






kul tjej i spegeln....

Måste lägga upp lite bilder så att pappa M inte glömmer bort hur söt hon är :-)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart jag inte glömmer bort er. Är nu på hotellet i Shanghai. Vi har haft eftermiddagen ledig så vi har varit och shoppat lite. Saknar er. Kram

2011-03-05 @ 14:56:39
Postat av: Inge

Det kan han inte väl inte glömma hur söt hon är.

2011-03-06 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0