Nästan två veckor...

Jaha, nu har det gått nästan två veckor sen jag skrev nåt sist....

Kommer jag ihåg vad vi gjorde förra veckan? Ja, måndagen var nog en vanlig dag med jobb och fsk. Efter jobb och fsk på tisdagen var både jag och a hos Carolina och klippte håret. På onsdagen träffade a och jag kusinerna och vi utförde lite julklappsuppdrag :-) På torsdagen var vi nog helt slut tror jag, pappa M hade möte och kom hem sent. På fredagen slutade a och jag tidigt och åkte till city gross med faster. Det gjorde visst alla andra oxå, massor med folk och bilkö på vägen hem så där gick hela em. Kvällen ägnades åt packning och städning och på lördagmorgonen åkte pappa M iväg till USA.  a och jag åkte på lite shopping på Ingelsta på fm och en sväng till Toys r us som hade 25% på allt i butiken. Det var givetvis en del folk men inte hystersikt....
På söndagen tog vi stora packningen och åkte till mormor och morfar på landet. Redan på söndag em började a bli varm och som brukligt blev a sjuk när pappa M är på resa. Hög feber både på måndagen och tisdagen. Bättre på onsdagen och idag torsdag är hon feberfri. Vi åkte hem igen på tisdagfm och var hemma lite. På onsdagkvällen kom faster S förbi och bjöd på mat. Tack för det!!!
Nu (torsdag) är vi tillbaka på landet hos mormor och morfar igen och imorgon är det tänkt att jag ska jobba igen och a får vara kvar här. Sent på fredagkväll beräknas pappan komma hem från USA igen. Populärt att vabba nästan hela veckan när det är höstlov och flera andra som vill vara lediga....

Tittar man lite framåt i almanackan så ser livet ut precis som det varit tyvärr, massor med kvällsmöten och annat planerat....Fullt ös, medvetslös :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0