Förra lördagen...& lördag igen...

Nu ligger jag visst lite efter i bloggandet igen....lördag idag igen...vi får börja att uppdatera förra helgen...
I lördags blev det en sväng till C.E. för lite nagelfix. Efter att a sovit drog vi till Intersport och provade ut overall och vinterskor till a och jacka till mig...inget inhandlades ännu...
På fm passade vi på att olja verandan, a hjälpte gärna pappa M...
Innan i veckan hade vi köpt lite pärlor oxå, de var ju tvungna att provas.. Söndagen blev en dag där allt tråkigt måste fixades, städning och city gross....
finmotorisk träning på hög nivå när vi gör halsband...

Veckan har gått så fort så jag vet inte vad som hänt.... I tisdags var jag i alla fall iväg med mamma till vrinnevi för ett varv på 5,5 :an. Det gick ju inte så fort men det gick ju i alla fall:-)
I onsdags åkte vi en sväng till kusinerna för lek efter fsk, det är ju alltid kul.
Torsdagkvällen spenderades på HC för inhandling av presenter till farmor & farfar. Kvällarna har spenderats vid pysselbordet, många födelsedagar framöver...
födelsedagskort till farfar I, helt utan några dekorationer, bara fina papper från maja design och stämplar från magnolia...


födelsedagskort till en liten tjej som fyller imorgon...

I går (fredag) var jag och a lediga hela dagen. På fm var vi hemma och tog det lite lugnt och försökte packa ihop lite och köpte lite lunch.  Efter att vi ätit lunch hoppade vi in i bilen alla tre, pappa M var ledig på em, och drog till Ingatorp där vi är nu.
Idag fyller farfar 65 år, GRATTIS & HURRA. a är i full gång att hjäpla farmor att baka tårta...
Uppdatering och bilder från denna helg kommer senare...
/vi hörs

Kommentarer
Postat av: Carro & Edvin

Vilka fina kort du gör=). Stor hon blivit A me=). Skönt att komma ut på morgonen & promenera=),brukar gå torsdagar i vrinnevi då ja börjar senare=),ingen som vill haka på mig de andra dagarna 06:00 inget kul att gå där uppe sj. /Carro

2011-09-18 @ 14:19:40
URL: http://www.nogg.se/DurbachEdvin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0