En hel vecka igen...

Jahopp, nu har det visst gått en hel vecka igen!!
I måndags var det fsk igen för a efter två veckor hemma, hon hade haft jättekul och var nöjd att få leka med sina kompisar igen!
På kvällen åkte a och jag hem till mormor och morfar i klockaretorpet och pappa m packade. Tidigt på tisdagmorgon åkte m till österrike. a fick vara ledig med morfar för jag hade öppningsturen. Onsdag och torsdag var vanliga jobb och fsk dagar och pappa m förflyttade sig från Österrike till Rom. På torsdag kvällen åkte a och jag till mormor och morfar igen, jag började tidigt på fredagen och a fick vara ledig. Tyvärr har a blivit förkyld igen och täppt i näsan så sömnen från torsdagnatten och fredagnatten var inget vidare....Tirst att hon inte kan få vara frisk, nu hoppas vi att det räcker med att bara bli snor och inte feber och ont i öronen igen...
Vi stannade i alla fall kvar hos mormor och morfar till lördagen och på lördagmorgonen åkte vi allihop till gammlemormor i Nykil och hälsade på. Det tyckte a var jättekul och hon har pratat massor om henne efter det.


a och gammelmormor pusslar...

Idag öser regnet ner utanför fönstret så det blir nog en innedag idag....i natt fick vi i alla fall lite bättre sömn och sovmorgon till 7,30....
Det är tur att jag har världens bästa lilla tjej, nu har vi varit ensamma utan pappa en hel vecka men hon har varit så snäll och duktig. Man blir ju lite trött av att inte ha någon avlastning alls och vara tvungen att fixa precis allt själv så det är ju tacksamt att slippa gråt och sura miner!!
Ikväll väntas pappa M komma hem och så hoppas vi att vi kan gå till jobb och fsk som planerat i veckan...

Mitt luktärtsprojekt går vidare här hemma...


första omgången är omplanterade och har blivit lååånga....


och en ny omgång på g...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0