Regnig vecka

I söndags tog i alla fall min och min lilla tjejs ensamma vecka slut och pappan kom hem ! Så i måndags var det dax för jobb och fsk och vardag igen!
På tisdag kvällen var jag på en matteutbildning på kvällen så M fick komma hem lite tidigare så att jag hann iväg ....
I onsdags blev det en lång dag för mig på jobbet med övertid. M hämtade a som fick följa med honom till jobbet en stund. När jag kom dit och hämtade upp henne satt hon på hans kontor och pusslade med en av hans kollegor ;) det är ju kanske inte världens roligaste för henne att följa med dit men det hade gått bra. Jag vill inte ta med henne till mitt jobb för där är barnen så himla snoriga och hostiga .....
I torsdags slutade jag tidigt i alla fall och när jag hämtat a sprang vi runt på stan och fixade ärenden , bl.a. växlade vi pengar till en födelsedagspresent ....vi avslutade rundan hemma hos S och J , a lekte med dem en stund medan jag passade på att besöka deras solarie :) sköönt med en liten micropaus ! Speciellt med tanke på mängden regn som kommit under denna vecka ....
Tillslut blev det äntligen fredag , jag hade sen fredag och S hämtade a på förskolan. Första hela veckan på fsk för a på väldigt länge .....
Dessutom har hon bestämt sig för att sluta sova på fsk så oftast somnar hon i bilen på vägen hem ....
På fredagskvällen blev det lite mera present pyssel till en av kommande festligheter denna helg ....
Nu är vi mitt uppe i långhelgen , återkommer med uppdatering av den !!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0