Sista semesterveckan

Jahopp, nu är den alltså slut...den fem veckor långa semestern....Jag visste ju att det skulle kännas så här, som att ingen tid hade gått....
Imorgon är det dax att ställa klockan och gå upp, huu....
Sista semesterveckan har nog haft alla väder tror jag, vi har i alla fall hunnit med en hel del småprojekt ute i trädgården och på huset. Tyvärr blev det ingen tid till de större projekten...men men....
I onsdags hade vi besök av M och J som bor i USA men var i Sverige en sväng, det var väldigt kul att de hade tid att komma upp hit och träffa oss en sväng. Jag drabbades av landet längtan och trots att vi bestämt oss för att spendera sista veckan hemma åkte vi till mamma och pappa på landet tors-fre. Det var skönt! På torsdagen tog vi en sväng i skogen och hittade en massa kantareller :-) På fredagen var vi nere vid bryggan och metade och jag provade pappas kajak för första gången. Det var ganska svårt, jag tog bara en kort tur för att inte dra på mig jordens träningsvärk....Vi åkte hem på fredagkvällen.
I går åt vi goda kräftor och vbpaj och lite grillat ihop med mamma och pappa som kom hit efter att de varit och orienterat på dagen.
Idag har det varit handling på fm, lite lek med kusin s på em och jag har blivit masserad av blivande massör J, skönt ! Hoppas han behöver öva mera under utbildningen så att jag kan komma ofta :-)
 
Så nu är det dax, a sover och jag måste plocka fram kläder och grejer för jobb och fsk imorgon...pust...önska oss lycka till :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0