En konstig vecka...

Det var visst dax att ta bort den julinspirerade bakgrunden med paket på .....

Det har varit en konstig vecka denna vecka...
I söndags em åkte jag och a till mormor och morfar och sov över där. Eller ja, sov är nog att överdriva, a vaknade hela tiden.... a var i alla fall med morfar medan jag jobbade. Tack för hjälpen. a hade blivit snorig och täppt i näsan på natten och det i kombo med att sova i en annan säng utgjorde ingen sömn...Jag visste inte riktigt hur vi skulle göra med tisdagen men pappa M kom hem på natten mellan mån och tis och fick vara hemma med a på tisdag fm så kom jag hem vid lunch och bytte av honom (jag hade öppning). Jag somnade som en stock ihop med a efter lunchen, efter två öppningar i rad och dålig nattsömn....
Onsdag var jobb och fsk som vanligt för alla tre.
Sen kom en natt med dålig sömn igen och jag kände mig helt överkörd på torsdagmorgonen så a och jag stannade hemma. Hela torsdagen kände jag mig som en urvriden disktrasa så jag bestämde mig för att a och jag skulle stanna hemma även idag, fredag. Men idag mår jag mycket bättre så vi får väl hoppas att det håller i sig.
Kanske inte så konstigt att kroppen blir trött ibland efter allt pusslande i vardagen och alla baciller den utsätts för hela dagarna.....
Vi har inte förrän idag lyckats få ner alla julsaker....de vanliga gardinerna behövde strykas så de är inte upp ännu....
Huset är i akut behov av städning och kylen ekar tomt så det får som vanligt bli huvuduppgifterna för helgen, kul :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0