Härliga söndag !

Nu provar jag att blogga på mobilen med http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se appen ! Under veckan kom min nya telefon , iPhone 4 s blev det så nu är jag smart som alla andra :-) jag är mycket nöjd med den!
Igår var det en riktig måste lördag , började med en sväng till city gross på fm. Stannade även på lager 157 och kollade. Bestämde mig för att ge deras jeans en chans, två par i olika modeller fick åka med hem. Var i akut behov av byxor som funkar på jobbet. Efter lunch och vila och en snabb fotorunda ute ( det var helt plötsligt 6 minus ute och fin rimfrost) var det dags för dammsugning, moppning och allmänt städ av huset. Paus för kvällsmat och innan det var sovdags för a, strök jag och hängde upp de vanliga gardinerna. Nu är äntligen alla julgrejer borta, i em ska jag ut och klä av bocken och kransen oxå det är det allra sista.
Idag har jag varit med mamma och pappa vid tjalvestugan vid svängbågen och åkt långfärdsskridskor. Äntligen! Har inte åkt sen den vintern jag var gravid med a. Igår kväll hördes rapporter om mycket snö från alla möjliga håll och kanter så jag var lite orolig att det inte skulle gå att åka. Men här kom ingen snö under natten och isen var fin. Lite dubbelis på vissa ställen men det gick bra. Sen lite fika i stugan innan vi drog hem igen . Hoppas att jag hinner åka fler gånger i år , nästa söndag kanske ...? Under tiden jag åkte skridskor föll det snö här hemma som vi ska ut och leka i när a har vilat !

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1962385/images/2012/pic_185646399.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0