Inte roligt alls faktiskt....

Det här är ingen vidare vecka det kan vi konstatera....
Kanske borde räknat ut det med tanke på hur den startade....måndag morgon, trött och lite sen som vanligt....Bilen startar inte :-(  in igen och stressa klart a och m som satt och åt frukost så de kunde skjutsa mig till jobbet. Snälla mamma hämtade mig på jobbet och följde med till fsk och hämtade a och skjutsade hem oss! Tack snälla !
Pappa M åkte med ett tidigt tåg på tisdag morgon mot Sundsvall och mormor och morfar kom ht tidigt och var med a så jag kunde ha min öppning på jobbet. Sen lekte de med a och åkte pulka i backen . Tack för hjälpen! A och jag hade en bra kväll men jag hann inte ens somna innan hon vaknade till och kräktes nerveva sängen :-( inte roligt och inte så enkelt att ta hand om allt ensam....så var det vaknatt, framåt tre någon gång pallade jag inte mer och slumrade till. Inget mer kräks i alla fall....så nu är vi hemma och vabbar igen, en dag på fsk även denna vecka. När pappa M väl kom hem på onsdag kvällen möttes han av två riktigt trötta tjejer....
Vi är fortfarande trötta idag, än så länge inget mer kräks...jag mår inget vidare dock, genomförkyld och näsan svämmar över.....fattas bara att a har smittat mig vilket inte vore så konstigt eftersom jag fick ta hand om allt.....
Hoppas att nästa vecka blir roligare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0