Semester!

Yes, nu har jag semester! 5 lediga veckor framför mig men jag vet att tiden kommer gå så fort....
Denna sista vecka har vi bara varit tre barn på jobbet så det har varit en annorlunda vecka....en hel del fixande har hunnits med och en hel del utflykter :-)
Igår checkade jag ut för semester och firade med lite jordgubbsvin och ett varv runt i huset med dammsugaren :-)
Idag har vi nämligen haft gäster, farmor och farfar har varit här och firat a eftersom de inte kan komma på måndag. a fick massa fina presenter, tack tack och har haft en härlig dag. Om än med ett lustigt väder....vääääldigt fuktigt och kvavt, riktigt jobbigt faktiskt det är först nu fram på kvällen som luften går att andas....
a satte i sig hela sex stycken av farmors köttbullar vilket är väldigt mycket för att vara min dotter :-)
 
Just nu gillar a att rita. Det gör vi varje dag och det blir just nu gubbar i olika former och färger...gubbar...gubbar....gubbar...gubbar....
 
 
Hon har blivit bra på det, och söta är de oxå!
 
Och så har hon lärt sig att skriva A
 
 
och det senaste inom bildkonsten är att rita solar...
 
 
2 glada gubbar och 2 solar!
Jag är ju inte helt opartisk i ämnet men jag tycker så mycket om just den här teckningen, den blir man glad av !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0