I'v been published ....

Idag hade jag visst fått en sommarbild publicerad i Norrköpings tidningar ! De kör med något de kallar sommarbilden på sommrarna. Man får skicka in en bild till deras hemsida, det ska vara sommarmotiv och bilden ska vara tagen i Östergötland . Sen väljer de ut en bild varje dag som blir publicerad i nt och i slutet av sommaren kan läsarna rösta vilken de tycker är årets sommarbild. Min bild var den på ett strå med smultron på och a i bakgrunden som jag visat här i inlägget midsommarveckan. 
Idag blev det oplanerad övertid 2,5 tim så jag hämtade a så fick hon vara med mig på jobbet. En trött tjej somnade så klart i bilen på väg hem vid halv fem.... När hon piggnat till och fått i sig lite pannkakor blev hon sugen på att åka till lekplatsen så vi cyklade dit , när vi kom hem igen badade vi poolen. Det är så underbart med såna här härliga sommarkvällar ! 
Imorgon är sista dagen på fsk för a sen får hon sommarlov !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0