Sol,sol,sol.....

Hela helgen har badat i härlig vår sol !!!!!

I onsdagskväll var jag och a hemma själva och pappa M jobbade .....tirst.....Torsdag och fredag blev lugna dagar på jobbet, väldigt många barn sjuka nu..... Tyvärr en som blev sjuk på plats i fredags oxå...inte trevligt....:-(
I lördags var det ju min födelsedag....
Den började med blommor, ljus och paket på sängen :-) Pappa M och världens bästa a sjöng oxå!






På fm kom min bror med tjejerna på lite fika och på em kom mamma och pappa en kort sväng. Vilket alldeles underbart födelsedagsväder! Sol och varmt och skönt!! Nu är det vår va??? Jag vill inte ha något bakslag.....Tack alla för fina presenter. På kvällen hade M fixat barnvakt (s &j) och så åkte vi ihop med min syster och man till Meze och åt! Supergott, tio små rätter plus grillat!!! Å så en efterrätt från kocken :-) Tack! Kul att bli överraskad, jag hade blivit lite förvarnad av mannen någon dag innan att något var på g....Tack till S och J som var här med lilla a oxå!
Idag var det ju dax att ändra klockan så förmiddagen kändes kort. Jag och S var i alla fall på citygross och handlade och när a vilade tvättade mannen min bil och bytte till de nya sommarhjulen jag fick i present! Nu är min lilla röda toyota pimpad!!!
Jag har påbörjat mitt luktärtsprojekt ....


frön i blöt.....
 
Härligt vårväder även idag!

Nu får vi se vad nästa vecka bjuder på, jag är sugen på att åka och köpa penseér till trappan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0