Inte sjuk men inte frisk

Det här har varit en seg vecka....var ju hemma i från jobbet i måndags. Resten av veckan har jag varit på jobbet, jag har liksom varit för frisk för att vara hemma men för sjuk för att jobba...eller nåt...Har känt mig som en urvriden disktrasa när jag kommit hem i alla fall och inte orkat med något extra. Var i alla fall på fotokursen i tisdags men annars har jag hållt mig hemma om kvällarna.
Igår slutade jag tidigt i alla fall, det var ju skönt. Det blev en vända till lekparken på em, fint väder men ruskigt kallt....verkligen höst nu, kallt och mörkt och det blev till och med att skrapa rutan på morgonen...Brrr..
 
 
knasfia i parken...
 
Idag har marcus jobbat trots att det är lördag. A och jag var på en liten miniutflykt (som får ett eget inlägg). När M kom hem på em åkte vi allihop till min syster, där var min bror med familj oxå. Vi åt god mat från meze och umgicks en stund tils det blev sovdags för alla barn. Kul att träffas allihop även om det inte blev så lång stund för vår del.
Måste ju öva med min kamera nu när jag har lärt mig en massa så a får modella lite nu som då eller mest hela tiden :--)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0