Oj...

...vad tiden springer...
Det har visst gått mer än en vecka redan...
Minns jag ens vad vi gjorde förra veckan....
På tisdag kvällen var det i alla fall sista gången på fotokursen och det var prov!! Sex olika stationer med uppgifter att fixa på några minuter på varje...svårt...och sen tittade vi på alla bilder och diskuterade..Jag blev godkänd i alla fall och fick mitt lilla diplom!
I torsdags åkte m iväg till tyskland och a och jag var ensamma. På simskolan var det klädsim och sim med flytväst. a accepterade i alla fall att ha på en tröja, men inte byxorna. Hon var väldigt duktig på att simma med flytvästen. Vi hade en bra kväll ihop i alla fall även att hon somnade en liten stund efter simmet och var vaken ganska sent på kvällen. Sen kom pappa m hem när vi hade somnat på fredagkvällen.
I helgen har vi tagit det lugnt, startade med städning. På lördagkvällen kom mamma och pappa hit och åt med oss, det är ju alltid trevligt och a tycker om att träffa mormor och morfar såklart!
I söndags fixade jag mina naglar på fm och på em fick jag en stund för mig själv när m och a åkte till leksaksaffären och kollade på roliga grejer. Den stunden spenderade jag ihop med min kamera...Känner att jag måste hålla igång det jag lärt mig så jag inte glömmer bort det. En av uppgifterna på provet var att ta ett självporträtt, vilket inte var helt enkelt på typ två minuter, det blev ju i alla fall en bild med mig på på provet men jag tyckte att det kunde jag ju gott öva lite på. Så jag fotade självporträtt när de var borta, svårt som sagt men ganska kul .-) Många bilder med varierande resultat kan man säga....
 
 
 
 
 Igår var jag med mamma på spinning på kvällen för mamma hade fått två gratis biljetter. När jag satt där på cykeln funderade jag på när jag var på spinning sist....jag har inte varit sen jag fick a och inte när jag var gravid....usch då, länge sen alltså...Jag kom också ihåg att jag tycker att spinning är kul så det måste jag ta tag i, ett spinningpass i veckan skulle vara bra....Igår em kom även farfar på ett kvällsbesök, trevligt och kul, extra kul tycker så klart a att det är! Om allt går enligt plan så kommer vi att träffa både farmor och farfar, mormor och morfar och faster nästa vecka då det är höstlov och jag har tänkt att a ska få vara ledig hela veckan !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0