Tiden springer ....

...och det är så mycket vardag så jag har svårt att skilja veckorna åt....
Jag tror att tisdagskvällen förra veckan var en helt vanlig, onsdagkväll hade m något på jobbet och på torsdagen efter fsk var det simskolan igen. Sim med pyjamas och flytväst igen och det gick bra. I fredags hjälpte faster S till och hämtade a på fsk vilket hon pratat om hela veckan . På lördagen fick vi ännu mer hjälp av S och J då a var hos dom och lekte nästan hela dagen ! under tiden var m och jag på Ikea och på siba och vi kom hem med en massa ramar, lite småplock och hör och häpna , en ny platt tv !! tack snälla ni som tog hand om a ! A var mkt nöjd med dagen som toppats med pannkakor och glass till lunch :) 
Söndagen blev en massa fix och uppplockande av grejer , städning och lite extra städning av kökslådor och några av kökskåpen. 
Igår kväll var jag faktiskt på spinning igen och ikväll jobbar m. A var väldigt trött ikväll och det är jag med så det blir en tidig kväll känner jag. Tror det är vintertiden som spökar lite .... Igår och idag har S varit med a och imorgon kommer farmor och farfar. Vi har ju med hjälp av våra familjer lyckats få till ett höstlov för a , tror att jag med hade behövt det men men, det är bara att jobba på ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0