Gibraltar

Jaha nu var det visst fredag igen.....
Denna vecka hade vi inte planerat så mycket men det hände en del ändå .-)
 
Mån och tis försökte vi ta det lite lugnt efter jobb och fsk. a är alltid trött när jag hämtar henne och somnar i bilen eller i soffan när vi kommit hem...och är sen lite piggare när det är dax att sova men ja ja, det är väl bara att gilla läget...
Bara för att jag sa sist att allt flyter på bra med ny avdelning å så så kom nu en vecka med jobbiga lämningar....tårar och jag vill inte...men det har blivit bra när vi väl har gått men det är ju ändå jobbigt...
I onsdags fick vi massa besök på kvällen, m jobbade sent så det var bara jag och a hemma. Mormor och morfar svängde förbi och lämnade kärran och sen kom faster S för det var a's dopdag. a fick fina paket .-) Sen kom L och hälsade på oxå, vi fikade innan S åkte och sen stannade L en stund till. Mysigt med lite besök så där mitt i veckan!
 
I torsdags var det en av årets rörigaste dagar på mitt jobb, fotografering! Allt gick ju bra men det blir som sagt en rörig dag...Dessutom tog jag med mig a en stund oxå så att även hon blev fotad, vi får se om hon fastnade på bild....
På em hade vi handledning på jobbet och efter handledningen åkte vi i tillsammans ut till Gibraltar och red islandshäst! Så himla roligt! Dessutom hade vi supertur med vädret, en riktigt härlig höstkväll!
 
Lite genomgång i stallet av vår guide...
 
"min häst"
 
snart dags att rida ut...
 
Härligt!
 
Vi hade bokat en timme ridning och det räcker nog för träningsvärken på oss ovana :-)
 
Idag har m och a varit lediga, det var stängt på a's fsk. De tog en tur till Tropicariet på fm och sen har de varit hemma och byggt koja tills jag kom hem strax efter tre.
Nu känner jag mig riktigt trött och mör efter denna arbetsvecka .-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0