Vardagen rullar på ....

Om min första vecka var vardag light så blev veckan efter vardag extra ....
Måndag kvällen hade vi tillsammans men det var oxå den enda den veckan..tisdagen behövde m jobba över men var snäll och kom hem en sväng först så att jag kunde ta min lilla joggingrunda och vi kunde äta ihop innan han åkte tillbaka . Onsdagskvällen hade m kick off på jobbet och kom hem jag vet inte när ....
På torsdagen åkte jag och a ut till landet och m till Småland för kommande begravning . Jag hann med en mkt kort och långsam joggingrunda med ett bad på torsdag kvällen oxå. På fredagen hade vi planeringsdag på jobbet och a fick vara ledig med mormor och morfar på landet. Tack för hjälpen! vi stannade på landet till lördag efter lunch. A hann med att leka med sin sommarkompis på andra sidan häcken innan vi åkte hem. 
På kvällen kom m hem och s och j kom oxå och vi grillade och hade trevligt . 
I söndags var vi på djurparken tills det började regna vid tre tiden. Det var första gången i år vi var tillsammans där vi tre ! Vi såg den nya elefantungen oxå , söt!
Så ny vecka igen! På tisdagen efter jobb och fsk var a och jag på stan och a shoppade lite kläder som hon kollat in:) även onsdag efter fsk behövde vi handla lite på mirum innan vi åkte hem. Idag torsdag började simskolan och det gick ganska bra tyckte jag, a är fortfarande reserverad på att hoppa från kanten ....
nu börjar alla baciller och a är snorig ... Hoppas det kan hålla sig så för på lördag har vi bjudit in till barnkalas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0