Snart så...

...februari börjar närma sig slutet och nästa vecka är det mars....märks det att jag längtar efter vår nu....mars räknas ju som en vårmånad eller hur..??
Denna vecka har varit lite konstig i alla fall jobbmässigt för mig. a fick ju kortdag på måndagen och jag slutade tidigt på tisdagen. Sen fick hon lite längre dag på onsdagen.....Vi har varit tre av fem personal tre av fem dagar denna vecka....även om vi har varit vääääldigt lite barn eftersom några har haft sportlov och många varit sjuka så har jag hela tiden fått ändra min arbetstider och tänka om...jag har varit på jobbet fyra frukostar denna vecka...Jag har dessutom en förkylning som liksom ligger och drar med mig, lite förkyld - ont i halsen på mornarna men inte jätteförkyld men däremot väldigt trött. Jag har gått och lagt mig ihop med a flera kvällar denna vecka.
I fredags var i alla fall a ledig och lekte med faster S medans jag jobbade kortdag. Idag är det lördag och a passade på att vakna extra tidigt eftersom hon kom på att hon inte hunnit leka färdigt med S igår....
Så vi har hunnit en del...jag har dammsugit, moppat och tvättat toaletterna medans a och m var ute i backen och vurpade med snowracern.Sen en snabbis till stan och en stunds avkoppling med en solning. Jag har bakat och tvättat två maskiner tvätt och i kväll har vi faktiskt grillat! Godaste fläskkotletterna från Anderssons saluhall som mamma och pappa var snälla och stannade och köpte till oss på vägen hem!
 
Imorgon blir det utomhusaktivitet hela dagen! Hoppas på sol!
 
min finaste tjej!
 
men det är är väl i alla fall inte mitt släktdrag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0