Vinter i motljus

Ja så vi började förra veckan med vab mån-tis sen blev det jobb och fsk igen...Vi hoppde över simskolan i torsdags eftersom det var förkylt och a hade slagit sig på fsk dagen innan och hade ett svidigt sår... I fredags slutade jag och a tidigt och passade på att ta en vända på stan. Jag hade blivit tipsad om att uteliv butiken skulle stänga och hade 50 % rea så dit gick vi först. Jag har tänkt på att beställa ett par icebug (joggingskor med isdubbar) till mig i några veckor men det har inte blivit av och till min stora lycka hade de ett par kvar i min storlek kvar på rean! Sen reashoppade vi lite till på gant till pappa m och på rabalder till mig och a. Lite mer reashopping har det faktiskt blivit, jag beställde lite kläder till a på pomp de lux rea på 70%, 2 par strumpbyxor,2 bar byxor, 1 par coola shorts och 2 par knästrumpor för ca 200 :-, gillas, det är riktigt fina kläder oxå! Jag brukar annars vara ganska dålig på rea shopping men i år har det blivit lite faktiskt, en del tack vare riktigt bra tips!
På fredag em kom farfar och hälsade på en sväng, han hade varit i Lkpg och jobbat och passade på att komma hit, lycka tyckte a! Det blev några timmars lek och lite mat innan han körde hemåt på kvällen. Idag skulle vi egentligen ha gått på kalas men kalas barnet var inte i bra form igår kväll och de körde kalas idag ändå för att de inte ville ställa in....så jag tackade nej...vi är ganska förkylda vi alla tre oxå så en hemma dag är nog bra för oss. Igår kväll droppade graderna sakta men säkert på termometern och imorse hade vi 17 minus...brrrr...Men soligt och vackert så jag tog en kall promenad med min kamera....
 
me and my friend going out :-)
 
 
 
 
 
 
Hög klarblå himmel. snö och motljus!
 
och ett fruset självporträtt....
 
Vi får se vad vi tar oss för imorgon ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0