Lite pyssel

Det var längesen det dök upp något pyssel här på bloggen kände jag ...
Det pysslas inte massor för tiden räcker liksom inte riktigt till men lite blir det ju ändå...
 
Några kort har det blivit de senaste veckorna
 
 
Mors dags kort till mamma
 
 
mors dags kort till svärmor
 
till en ny liten tjej
 
och till en ny liten kille
och så kort till a's fsk personal som de fick på sommaravslutningen tillsammans med en liten present
(tack snälla M för att du fixade med stämplarna till mig!)
 
I helgen har jag knytit ihop två makramearmband till a oxå, ett med hennes namn och ett med mitt mobilnr. Perfekt till sommarens utflykter och parker och lite hållbarare än de pappersarmband som erbjuds på en del ställen !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0