Fullmatad vecka!

Det här har verkligen varit en fullmatad vecka....
I måndags kom jag i alla fall iväg på spinningen, men jag hade tydligen bokat in mig på fel vecka men som tur var fanns det en plats kvar...
I tisdags slutade jag tidigt och när jag hämtade tog vi med oss J, s och e hem. Lite lek, fika och pannkakor och sen till baka till fsk för s hade bjudit oss på vernissage av de tavlor som femåringarna gjort på konstmuseet. Onsdagen som vanligt dans och direkt när pappan kommit hem åkte jag tillbaka till jobbet för att kolla på me and i kläder. Väldigt mycket fint denna gång, fick försöka välja och sålla....
I torsdags var vi lediga men inte för nöjes skull....m och jag åkte tur och retur till Ingatorp och var på begravning, inte kul alls :( a hade roligare med mormor och morfar i alla fall!
Fredagen hade vi planeringsdag och vi anordnade en heldagsföreläsning för de andra kopperativen. Vilket ledde till att det var stängt på a's fsk oxå så det blev mormor och morfar en dag till! En lång dag med högt tempo för mig och jag känner mig helt slut efter denna vecka! Tack snälla mamma och pappa som tagit hand om a två dagar denna vecka! Så äntligen lördag men a har blivit förkyld igen och är täppt och hostar, sover jättedåligt och vaknar gräsligt tidigt...Jag fick i alla fall lite sovmorgon igår men känner mig fortfarande som en urvriden disktrasa :-( Lördagen blev det i alla fall städat och fixat och a och jag tog fram påsksakerna och fixade påskris, både inne och ute på trappan. Vi har även påskpysslat lite, vi har målat små styrolitägg som ska ut i riset sen när de är klara.
I em ska jag på heminredningsparty, just nu känns det inte som att jag orkar gå utanför dörren men vi får väl se senare...
Jag behöver vår nu, värme och sol!!! Men ytterligare en kall vecka väntas och kanske tillochmed snö...suck...Kommande vecka är även den fullbokad av olika möten och grejer nästan varje kväll å så väntas en födelsedag på söndagen :-)
Det blev visst ett tröttigt inlägg, hoppas jag känner mig piggare nästa helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0