Hallå....våren ....???

Vad hände , vart tog våren vägen ??? Såå himla kallt igen ... Jag vill ha vår!! NU !! Veckorna går i alla fall fort förbi .... I onsdags var det dans för a igen och denna gången fick jag sitta i rummet bredvid och vänta ! A tycker mycket om dansen och frågar efter den och tvärtom med simskolan ... Lite trögt att komma iväg plus att hon har missat flera gånger vilket är synd . Hon skulle behöva komma dit varje vecka så det blev lite mer av en vana plus att det är ruskigt dyrt oxå.... I alla fall var hon jätteduktig i torsdags och tog ett till märke, den gröna baddaren . Tyvärr otur oxå, hon ramlade och skrapade sin fot så det blev ett sår när hon ville åka rutschkanan en gång till som hon tidigare vägrat :/ 
På kvällen fick vi ett samtal med ett mycket sorgligt och tråkigt besked och alla våra tankar går till de närmast berörda :( 
I fredags slutade jag tidigt i alla fall och det var skönt ! Vi är så trötta allihop ....Den helt obokade helgen som skulle ägnas till vila blev en fullbokad helg istället .... I lördags var vi ute på landet hela dagen, soligt och härligt men kallt! Det är ju iofs en slags vila för mig bara att vara där ... En liten joggingrunda blev det oxå. Söndagen var det nagelfix för mig och så kom farmor och farfar över dagen. å så lite städning på det .... Kul för a att träffa både mormor , morfar , farmor och farfar på samma helg men det blir inte så mycket av det där med att ta det lugnt som ibland är välbehövligt på helgerna ;) 
hade tänkt bjuda på lite bilder men datorn krånglar så det blev mobilblogg istället ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0