Söndagens utomhusaktivitet!

I söndags var det mamma och pappa som hade hand om service och servering ute i Tjalvestugan. Perfekt väder. - 4 grader och sol gav många besökare.
Vi sålde mackor och fika och pappa fixade med bastun och eldade osv...
 
 
Den här lilla sågen använde vi till att såga vakarna med där faktiskt flera stycken badade och en del flera gånger!
 
 
 
Även a och m kom ut och åkte skridskor och skidor, de hade även med sig faster s och j. Mysigt att ta en paus i solen med lite varm choklad!
 
Efter en ganska lång tid med gråmulet vinterväder behövde vintern visa upp sig från sin bästa sida för att samla ihop lite pluspoäng.....
 
När vi stängt fiket och städat och gjort allt iordning åkte vi (mamma, pappa och jag) en kort sväng på skridskorna innan vi åkte hem igen. Det blev nog säsongens sista för min del i alla fall.
 
 
 
Trött var jag iallafall när jag kom hem, varit ute massor och inte suttit ner en sekund från åtta på morgonen till fyra på em !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0