Lite kort....

Insåg just att det varit väldigt dåligt med inlägg under kategorin kort & scrapbooking....Det senaste jag visade här var visst julkortet....
En hel del kort har det blivit under våren men faktiskt ingen scrapbooking.... det måste det nog bli ändring på...
Visar några kort i alla fall...
 
 
Dett är det senaste, ett bröllopskort. Jag visste ingenting om bröllopet vad det gällde färger eller tema eller så så det fick helt enkelt bli ett vitt, sobert kort med lite inslag av ljusrosa. Måste dessutom tacka M som skickade ner det uppstämplade brudparet till mig då jag själv inte hade någon passande stämpel!
 
 
Ett pojkbebiskort:-)
 
rosa kort, utan text, kan anpassas för tillfället...
 
 
en liten hälsning ....
 
 
 
det här sista kortet kändes inte som min stil riktigt, har svårt för att använda så stora blommor och dekorationer, känns som att det blir för mycket....men ändå tycker jag att kort som andra gjort med mycket blommor och så kan vara jättefina...hmmm.. vet inte riktigt vad jag tycker allstå...
 
Det går bra att beställa kort av mig om man vill, bara man har lite framförhållning för tid verkar vara en bristvara i denna familj :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0