2010 års julkort

Nu har julkorten börjat dimpa ner i brevlådorna runtomkring så nu publicerar jag bilderna på 2010 års julkort.
 
       

     

     

     



Det blev en hel del olika, några finns i flera ex och en del bara i ett ex. Bilderna ska vara klickbara...

Nu är det över 20 grader kallt ute så idag har vi inte varit ute någonting...trist, a har precis börjat gilla snö lite grann.. Igår jobbade jag, planeringsdag. Vi gick igenom nya skollagen, inte jätteinspirerande kanske....

Imorgon hoppas vi på lite mildare väder, a och jag behöver åka till Hageby och fixa de sista grejerna. Efter lunch drar vi till landet och mamma och pappa för att fira jul.

a har lärt sig ett nytt ord, momo (mormor). Nu tror jag nog att det snart kommer komma fler och fler ord!


Kommentarer
Postat av: Carro

så fina de blev. Jag kom inte ens ihåg att fota mina innan alla redan var istoppade i kuvert...



2010-12-22 @ 22:14:29
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0