Nej jag vill inte bada poolet . . .

...det är ju faktiskt en lång mening på sex ord ! Så låter a hela tiden nu. Hon pratar en massa med långa meningar sen vore det ju kul om hon hade velat bada i poolen men hon nöjer sig med att sitta i trappan och plaska. Denna vecka är det lugnt på jobbet med lite barn. Idag var vi i vasaparken och sen lunchade vi på stan med barnen. Imorgon blir det nog oxå någon utflykt. A är ledig denna vecka med faster s och jag har bara två dagar kvar att jobba innan semester. Känns jättekonstigt , har inte riktigt fått någon sån nedräkningskänsla .... Just nu är a jätteduktig när vi ska borsta hennes tänder efter månader av bråk och skrik två gånger om dagen. Igår när jag borstade såg jag att den ena kindtanden har spruckit igenom, halva ytan är igenom ungefär. Så nu har a tre tänder som håller på och växer och det här var alltså tand nr 17 . Kanske inte så konstigt att hon varit lite sur från och till på sistone... Nä nu är jag trött, dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0