Bloggandet....

Bloggandet speglar nog formen och livet här just nu....Det går i 110 ....jobbresor och kvällsmöten avlöser varandra och vardagen är ett pussel att få ihop. a får första prioritet så att det ska bli minst stökigt för henne. När hon väl somnat på kvällarna har jag absolut inte orkat ladda om och har inte orkat ta ta i någonting, musik i ipaden har fått ge mig lite energi innan ögonlocken slagit ihop....
I helgen har vi i alla fall varit hemma alla tre men långt ifrån sysslolösa så klart...Igår var farfar på besök och det uppskattades mycket av a, dock tyckte hon nog att farmor och Iris skulle ha följt med :-)





Lite senare på em kom även S & J och J, farfar och M hjälptes åt att lägga plåtar och stänga ner poolen. Så nu är hoppet ute, ingen mer sommar i år:-) Lite pizza i magarna innan sällskapet upplöstes för kvällen. Tack för hjälp och besök !





a kör helikopter...

Idag fick M ta med sig a till S&J på fm så att jag kunnat jobba, här har skrivits samtal för brinnande livet....
När a somnade åkte M till Söderköping och hämtade vårt soffbord som kommit, så kvällens uppdrag blir väl att bygga ihop det och så måste vi åka och handla mat för det ekar tomt i kylen....

Igår morse gick jag ut och fotade lite igen, glömmer varje gång att mitt objektiv varken har makro eller tele så kameran ser inte riktigt det som mitt öga ser....men några höstbilder blev det i alla fall, var lite sen ut för att få det där speciella ljuset och darret igen....











Kommande vecka ser väl ut som de som just gått, möten, uppdrag och pussel...

vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0