Ett liv utan nappar

Ja numera lever vi ju alltså ett liv utan nappar och det går över förväntan, lilla a är så himla duktig!
När jag hämtade a på fsk i måndags och de sa att det gick massor med magsjuka där hade jag inte alls lust att lämna henne där mer innan jul....så lite fix och trix och hjälp av mamma och pappa så fick a börja sitt jullov lite tidigare än planerat. Även jag tog ledigt lite tidigare än vad jag tänkt att jag skulle men vi hade verkligen lite barn denna vecka oxå. Så jag jobbade min sista dag för 2012 i onsdags, skönt !
Nu är det lördag kväll och allt julfix är klart, alla klappar klara. allt bakat och det är städat. Så skönt!
Så nu tar vi jul!
God jul på er allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0