Semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, nu har vi äntligen semester allihop!!
Sista veckan på jobbet blev som det varit den sista tiden.....annorlunda och händleserik....Lite seg....2 barn på måndagen, 5 barn tis-tors och jaa 0 barn på fredagen.....Vi var mycket ute i alla fall, gjorde ltie utflykter och röjde inför nästa termin. Å till hösten är det förändringarnas vind som blåser på jobbet men det känns ändå mkt positivt måste jag säga ...även om vi nu i efterdyningarna av det som faktiskt varit riktigt jobbigt och tufft under våren nu tappar ytterligare en kollega i höst så känns det ändå som att förutsättningarna är lååångt positivare än de varit på länge!
Ja, faster S lekte med a hela veckan och a fick komma till dem en sväng på fredag fm så fixad jag lite ärenden och köpte det sista till hennes födelsedag. Tack för hjälpen!!
Sen startade jag min semester med en välbehövlig massage!
Den svenska sommaren har visat sig från sin bästa sida och helgen har varit mycket sol och bad i pool. Om än lite stressigt med kommande födelsedag och semestertripp....
 
I söndags kunde jag dock inte låta bli att ta en liten paus och fota lite ....Mitt öga ser något i farten och så kommer de tankar och ideer och nu är det ju så vackert, men ack så kort....Med detta var jag ute kanske två dagar försent för att fånga det riktigt böljande ljusblå och bilderna blev inte 100 skarpa ...men ändå, ganska nökd med bildernas känsla...
En fotografering som ett slags sidospår från den tidigare ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a fick stå ut med att byta till vita kläder och skrutta runt lite i ett linfält .-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0