Fortfarande November

Ja det är fortfarande November men trots att tiden går fort och veckorna svischar förbi så känner jag mig rätt så trött på November nu, men nu återstår ju bara en november vecka och på söndag är det första advent och då känns allt mycket mysigare när ljustakar och stjärnor lyser upp!
Denna vecka har i alla fall varit fullproppad! I måndags var det dags för mig att skrova prov igen! Stress från långdag på jobbet, slutade kl 16, hämta a, hem, möta upp faster S som var snäll och var med a tills pappa M kom hem, och så tillbaka in till stan och provsalen kl 17,00! Reslutatet på provet fick jag i torsdags och det gick ju fint även denna gång! 40,5 av 44 poäng och ett A i betyg även på detta prov. Nu måste jag bara hitta lite mer tid så jag kan ta tag i nästa bit. Nu har jag i alla fall tagit mig igenom halva kursen. I tisdags slutade jag i alla fall tidigt och a och jag passade på att fixa luciakläder på vägen hem. Vi köpte lite fika oxå och jade lite Elisabethmys.
I onsdags hade vi utvecklingssamtal för a, allt verkar funka bra på fsk även om hon ibland behöver ta lite mer plats och släppa taget om sin bästis :) Sen hämtade jag henne redan kl tolv och så fick hon följa med mig och mitt jobb ut till Rödmossen i Kolmården och träffa tomten. Mysigt och kul att vara där på dagen på bokad tid. Man fick väldigt mycket mer tomtetid, tomten berättade en massa historier och visade oss runt i alla små husen. Vi grillade korv innan vi begav oss hem igen. På kvällen vara det bara a och jag, pappa M jobbade över.
 
 
I tordags hade jag möte och jobbade sent och i fredags blev det lugna kvällen. Känner mig verkligen trött men det kanske inte är så konstigt när man ser på summeringen av veckan.....
Lördag och ingen sovmorgon....upp och fixa. M fick städa och a och jag åkte och handlade. Vid lunch kom o på beösk och han stannade till idag.
Idag har jag haft en liten bebis på fotobesök, får se om hon dyker upp här senare. Bra för mig att öva på att fota andra barn än mitt eget....det behövs göras flera gånger, men några bra bilder blev det. Min lilla ville oxå bli fotad så hon fick bli fotad med sin bokstav ....
 
 
Sen var det dags att åka till Borgen för avslutningoch uppvisning för a's dans. a var taggad och tyckte det var jättekul. Hon var superduktig och ville dansa en gång till på scenen :-) Det var många olika grupper som skulle dansa och a's grupp var nr sex. Vi stannade och kollade på några efter oss men inte så många eftersom uppvisningen inte startade förrän kl fem.
Nu är a i säng ialla fall även om det blev lite senare med allt efter dansen.
 
a's grupp på scenen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Alice gjorde mig mycket stolt. Häftigt att hon vågade gå upp på scen med så stor publik!!

2013-11-27 @ 22:16:42
Postat av: Pappa

Världens sötaste

2013-11-28 @ 22:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0